Jak pracujemy

Uchwaliliśmy „Kartę Klienta”, nasz kodeks i zobowiązanie. Przyjęliśmy wartości jakimi się kierujemy oraz zasady pracy i współdziałania, które wszyscy w naszym Zespole powinni stosować na co dzień. Państwa zadowolenie jest dla nas priorytetem.

Karta Klienta

1.

Nasze działanie opiera się na dwóch filarach: na koncepcji ciągłego rozwoju z wykorzystaniem wieloletniego doświadczenia i na szacunku dla innych, który gwarantuje dobrą współpracę w Zespole, z klientami, dostawcami, podwykonawcami i pozostałymi uczestnikami procesu inwestycyjnego.

2.

Nasz Zespół uprzejmie i chętnie przygotuje ofertę produktów i usług zaspokajającą Państwa oczekiwania i wymagania

3.

Zawsze pisemnie zaprezentujemy Państwu naszą ofertę produktów, przedstawimy dokumenty dopuszczające wyrobu do obrotu i stosowania, poinformujemy o klasach i wartościach właściwości wyrobów, omówimy właściwości eksploatacyjne i zależności między właściwościami wyrobów a komponentami.

4.

Będziemy cierpliwie pracować na Państwa zaufanie, wiemy, że najważniejsze dla Państwa jest posiadanie wiarygodnych i godnych zaufania partnerów.

5.

Pragniemy do minimum zmniejszyć dystans jaki zazwyczaj dzieli teorię i praktykę, służyć pomocą w każdej trudnej sytuacji wskazując skuteczne i wypróbowane rozwiązania.

6.

Będziemy starać się, aby kontakt z nami był dla Państwa jak najmniej absorbujący, aby już jedno spotkanie z doradcą techniczno-handlowym pozwoliło Państwu na podjęcie świadomej decyzji o współdziałaniu.

7.

Zawsze zawrzemy pisemną umowę, w której oprócz warunków ogólnych będą warunki gwarancji, szczegółowy opis wyrobów i usług, wskazanie sposobu użytkowania i konserwacji, a wykonaną usługę zakończymy pisemnym protokołem odbioru.

8.

Kierujemy się żelazną regułą „okna, drzwi, rolety, bramy, tylko wtedy będą spełniać swoje funkcje przez dziesiątki lat, gdy zostaną dobrze zamontowane”.

9.

Naszym nadrzędnym celem jest dostarczanie Klientom pełnej satysfakcji z naszych usług, zgodnie z zasadą „dobrze za pierwszym razem”. W przypadku pojawienia się problemów z jakością naszych usług będziemy reagować niezwłocznie na Państwa uwagi i dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać Państwa problem.

10.

Niezależnie od tego, czy jesteście Państwo blisko nas, czy daleko, prosimy pamiętać, że zawsze jesteśmy blisko i wspieramy Państwa latami naszego bogatego doświadczenia.