Jak pracujemy

Uchwaliliśmy „Kartę Klienta”, nasz kodeks i zobowiązanie. Przyjęliśmy wartości, którymi się kierujemy, oraz zasady pracy i współdziałania, które wszyscy w naszym Zespole powinni stosować na co dzień. Państwa zadowolenie jest dla nas priorytetem.

Karta Klienta

1.

Nasze działanie opiera się na dwóch filarach: na koncepcji ciągłego rozwoju z wykorzystaniem wieloletniego doświadczenia i na szacunku dla innych, który gwarantuje dobrą współpracę w Zespole, z klientami, dostawcami, podwykonawcami i pozostałymi uczestnikami procesu inwestycyjnego.

2.

Nasz Zespół uprzejmie i chętnie przygotuje ofertę produktów i usług, która zaspokoi Państwa oczekiwania i wymagania.

3.

Zawsze pisemnie zaprezentujemy Państwu naszą ofertę produktów, przedstawimy dokumenty dopuszczające wyrobu do obrotu i stosowania, poinformujemy o klasach i wartościach właściwości wyrobów, omówimy właściwości eksploatacyjne i zależności między właściwościami wyrobów a komponentami.

4.

Będziemy cierpliwie pracować na Państwa zaufanie, ponieważ wiemy, jak ważne jest posiadanie wiarygodnych i godnych zaufania partnerów.

5.

Pragniemy zmniejszyć do minimum dystans, jaki zazwyczaj dzieli teorię od praktyki. Służymy pomocą w każdej trudnej sytuacji, wskazując skuteczne i sprawdzone rozwiązania.

6.

Będziemy dążyć do tego, aby kontakt z nami był dla Państwa jak najmniej absorbujący. Chcemy, aby już jedno spotkanie z doradcą techniczno-handlowym pozwoliło Państwu na podjęcie świadomej decyzji o współpracy.

7.

Zawsze zawrzemy pisemną umowę, w której oprócz warunków ogólnych znajdą się warunki gwarancji, szczegółowy opis wyrobów i usług, wskazówki dotyczące użytkowania i konserwacji, a wykonaną usługę zakończymy pisemnym protokołem odbioru.

8.

Kierujemy się żelazną zasadą: „Okna, drzwi, rolety i bramy będą spełniać swoje funkcje przez dziesiątki lat, tylko jeśli zostaną odpowiednio zamontowane”.

9.

Naszym nadrzędnym celem jest dostarczanie Klientom pełnej satysfakcji z naszych usług, zgodnie z zasadą „dobrze za pierwszym razem”. W przypadku pojawienia się problemów z jakością naszych usług, będziemy reagować niezwłocznie na Państwa uwagi i dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać Państwa problemy.

10.

Niezależnie od tego, czy jesteście Państwo blisko nas, czy daleko, prosimy pamiętać, że zawsze jesteśmy blisko i wspieramy Państwa latami naszego bogatego doświadczenia.